Ändringar och reklamationer
Förbehåll för ändringar
Vi förbehåller oss rätt att, innan avtal träffas med resenären, vidta ändringar av såväl lämnade uppgifter och de avtalsvillkor som gäller för resan. Vid sådana ändringar gäller bestämmelser i de allmänna resevillkoren. Vi reserverar oss för eventuella tryck- och korrekturfel.
Reklamation
Om något inte skulle fungera till din belåtenhet måste du omedelbart kontakta oss för att vi ska kunna hjälpa dig och ha en chans att rätta det som är fel. Våra representanter kan alltid nås via telefon, se ditt resebevis. Du kan skriva till oss efter hemkomsten, formulär finns på www.globetrotter.se . Du kan också skriva till Globetrotters Kundservice, 105 20 Stockholm. Reklamationen måste vara oss tillhanda senast två månader efter hemkomst.
Personuppgifter
Globetrotter för register över de personuppgifter du lämnat i enlighet med personuppgiftslagen (PUL). Uppgifterna används för att vi ska kunna fullgöra våra åtaganden gentemot dig. Mer om vår personuppgiftspolicy.